Toen we in 2007 met Packaging Environmental begonnen, begonnen we niet met de grote bedrijfsdoelen, of de wens om een mooi merk op te bouwen, of zelfs maar te proberen de wereld te veranderen (hoewel we de wereld van verpakkingen wel wilden veranderen!).
We waren een paar ondernemende jongens van begin twintig, vol energie en enthousiasme, die een bedrijf wilden starten met een positieve impact op het milieu. Eco-verpakkingen waren nog erg nieuw, duur en impopulair toen we begonnen; we geloofden dat we dit konden veranderen.
Omdat de ervaring en de economie niet aan onze kant stonden, gingen we voor de ouderwetse route van alle uren werken en alles zelf doen om de kosten laag te houden. Dagen en nachten werden besteed aan het doen van veel onderzoek, het ontwikkelen en testen van nieuwe producten, het ongevraagd bellen van potentiële klanten, het bezoeken van vergaderingen, het bezorgen van bestellingen en alles doen wat we konden om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden waren.
Het mooie hiervan is dat we hebben geluisterd naar en gefocust op wat belangrijk was voor onze klanten; dit heeft ons bedrijf succesvol gemaakt. We hebben nu een geweldig team op ons hoofdkantoor en leveren aan meer dan 1000 bedrijven en organisaties, waarvan vele al meerdere jaren bij ons. Wij leveren dagelijks door heel het VK en wereldwijd. Ons leidende principe is gericht op wat belangrijk is voor onze klanten, en daar hebben we onze doelen en waarden omheen gebouwd.